nuffnang ads

Friday, September 20, 2019

BBM3410Satu2019:DIRI

Assalamualaikum,

Nama diberi Aliyatul Husna Maulad Shamsuddin. Berasal dari Masjid Tanah Melaka. Berumur 23 tahun dan telah dilahirkan di Hospital Besar Melaka pada 17 November 1996. Saya merupakan anak tunggal dalam keluarga saya.

Saya telah melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia dan telah mengambil dalam jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu. Saya merupakan pelajar tahun akhir pada tahun ini. Cita-cita saya apabila sudah tamat pelajaran ingin menjadi seorang pensyarah seperti ayah saya. Hobi pada waktu lapang saya lebih gemar melakukan aktiviti lasak untuk mencabar diri sendiri. Selain itu, saya juga gemar mengambil gambar-gambar alam.




No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: VLOG MAKANAN

Hai semua❤️ Jadi ni video terakhir untuk multimedia sebelum habis semester 7. Kali ini kami buat vlog makanan dimana kami akan kongsikan ...